Veebipoe Kubja.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Kubja Ürt OÜ (registrikood 10936369), asukohaga Sompa tee 8, Tallinn

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Kõik Veebipoes olevad pildid on tehtud reaalsetest toodetest, aga olenevalt partiist ning arvuti monitorist, printeri värvidest vms võib pildi ja reaalse toote vahel olla värvierinevusi.
Kui tarbite mõningaid tooteid regulaarselt ja pikemaajaliselt, siis võib juhtuda, et mõne toote värvus, maitse jne võivad aja jooksul muutuda – olla mõnevõrra erinevad. See on normaalne ja see tuleneb partiidest, kliimast konkreetse toote kasvupiirkonnas tema kasvuajal, päikese intensiivsusest kuivatamise ajal, sellest kui palju aega on möödas korjamisest ja kuivatamisest.

Kõik veebipoes olevad tooted on ladustatud temperatuuril +6…+18 -olenevalt tootest, et tagada nende parim säilivus.

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad on koos käibemaksuga (20%). Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu on määratud vastava teenusepakkuja hinnakirjaga. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine/täitmine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Peale ostlemist liigutakse edasi ostu vormistama. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Maksmine toimub pangaülekandega. On vajalik, et ostja nõustuks kasutustingimustega.  Seejärel on ostja tellimus kinnitatud ja makseteatis saadetakse ostja e-posti aadressile.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Ostja tellimust asutakse täitma kuni 5 (viie) tööpäeva jooksul alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Tellimised tarnitakse Omniva abil Omniva pakiautomaatidesse.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse Eesti piires Omniva pakiautomaatidesse.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul, kui pakend on avamata. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Tagastatud kaup peab olema avamata tootja originaalpakendis, mis on puhas, rikkumata ning mida on säilitatud vastavalt pakendil olevatele säilitustingimustele.

Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe allahinnatud toodete hulgast “parim enne möödas” toote, mille “parim enne” kuupäev oli müügihetkel käes või möödas, siis sellele taganemisõigus ei laiene.

Avatud pakendiga tooteid ja säilitustingimustele mittevastavalt hoitud tooteid ning rikutud pakendiga tooteid Veebipood tagasi ei võta.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-kirja teel. Avalduses peavad sisalduma Ostja nimi ja kontaktandmed, tellimuse nr, kauba kätte saamise viis ja kuupäev, taganemise põhjus, ning saata see e-posti aadressile: kristian@sander.pri.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Juhul kui Ostja ei lähe oma tellimusele pakiautomaati järele – ei ole Veebipoel kohustust seda tellimust uuesti, teistkordselt täita. Kauba( tellimuse) mitte vastu võtmist võrdsustatakse kauba( tellimuse) täitmisega. Antud juhtumid lahendatakse eraldi kokku leppides, aga neile ei kohaldu ajaline kohustus Veebipoe poolt ning kõik uue tellimusega kaasnevad kulud korvab Veebipoele Ostja.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.

Pretensioonid tarnitud koguste, kvaliteedi jms osas tuleb esitada hiljemalt 72 tunni jooksul pärast kauba kätte saamist. Hilisemaid pretensioone kahjuks arvestada ei saa. Pretensioon tuleb saata e-kirja aadressile: kristian@sander.pri.ee  Vajadusel lisada pretensiooni selgitavad pildid.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 tööpäeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et ostja tellimust kohale toimetada.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile: kristian@sander.pri.ee

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Veeda suvepuhkus lähedastega, naudi rõõmu, mida pakub suvi

Saame Sulle garanteerida, et talvel ka kõige suurema gripilaine korral, suudab Kubja Sulle pakkuda just Sulle vajaliku tee.

Saame Sulle sulle garanteerida, et need teed on toimivad, ajaproovile vastu pidanud ning kõrgekvaliteedilisest toorainest.

Sulle jääb Sinu aeg, Sinu suvi, Sinu elu. Lihtsalt vali meie e-poest endale meelepärased tooted ning me saadame need Sulle lähimasse Omniva pakiautomaati.